sobota, 25 października 2014

Sesja jesienna w parku

Witajcie :)

Zrobiło się już zimno, prawdziwa jesień :( No, ale nie ma się co smucić i ulegać tej jesiennej melancholii. Przecież nie trzeba wiele by poprawić sobie humor ;) Nauka i problemy potrafią zdołować człowieka, ale istotne jest to żeby mieć cel i do niego dążyć. Korzystać z przyjemności i nie przejmować się tym co było. Przecież najważniejsze jest to co tu i teraz. Czasem ludzie mówią, że żałują czegoś. Ja wychodzę z założenia, że jeśli w chwili kiedy się coś robiło, było się szczęśliwym to nie powinno się tego żałować. Uczymy się na błędach. Nie ma sensu patrzeć wstecz i zamartwiać się. Nie da się normalnie funkcjonować, jeśli nie zamknie się starych spraw :) Takie przemyślenia w sobotni wieczór. Tak mnie naszło, chwila refleksji. Ktoś zapyta: czemu? Po prostu życie uczy nas codziennie czegoś nowego, zadziwia mnie ten świat. Ludzie, obłudni. Dzisiaj lubię jt obgaduję. I wszystko w porządku, przecież teraz to takie normalne. Bezsensu ? Chyba inaczej tego określić się nie da. Dobrze, że mam przyjaciół i znajomych którzy nie pozwolą przejmować mi się takimi rzeczami i zawsze mnie wspierają <3 Jedyne co pozwala mi wierzyć w lepsze jutro.

W ostatnim czasie udało mi się znaleźć czas na zdjęcia w parku, taki jesienne klimat. Niestety deszcz popsuła nam plany, ale w końcu taka pora roku ;) Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zdjęcia wykonała Ilona Liszewska :*





Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

1 komentarz: