sobota, 23 stycznia 2016

O rok starsza! - urodziny

Witajcie pierwszy raz w nowym roku ;)

Dzisiaj przygotowałam dla Was post z moich urodzin. Odrazu kolejny raz chciałabym podziękować wszystkim za piękne życzenia i za pamięć ( facebook przypomina ) ;). Mam cudownych przajaciół, rodzinę i znajomych. Naprawdę jestem wielką szczęściarą. Bardzo bym chciała, żeby wszystkie życzenia się spełniły, bo były cudowne. Cieszę się, że ten wyjatkowy dzień mogłam spędzić z najlepszymi i najbliższymi mi osobami. Dziękuję, za prezenty, który są śliczne. Myślę, że jak sie ma takich ludzi wokół siebie to już naprawdę nie wiele trzeba. Ten rok zapowiada się niezwykle owocnie, narazie nie będę zdradzać szczegółów. Obecnie żyję przygotowaniami do studniówki, jest jeszcze mnóstwo rzeczy do opracowania. Oprócz tego oczywiście nie zapominam o zbliżajacej sie wielkimi krokami maturze... :/ Pozostało dokładnie 100 dni! Oczywiscie na zdjęciach prezenty urodzinowe. JESZCZE RAZ BARDZO, BARDZO DZIĘKUJE, JESTEŚCIE KOCHANI. Ja uciekam, jadę obejrzeć Poloneza przyjaciółki na jej studniówce. Do usłyszenia :*












Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz