czwartek, 18 lutego 2016

Street style

Witajcie kochani :)

U mnie ferie i trochę się rozchorowałam. Tym razem grypa mnie nie ominęła, ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe. Dawno nie rozpisywałam sie tutaj ;) W ostatnich postach mieliście okazję zobaczyć moje stylizacje studniówkowe. Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z sesji, muszę przyznać, że zupełnie innej niż dotychczas. Cały zamysł i to jak wyglądają zdjęcia, to praca Sary Jaśniewskiej, która robiła mi zdjęcia już w zeszłym roku. Ja zadbałam o miejsca, w których już od jakiegoś czasu chciałam zrobić zdjęcia. Oprócz mnie zobaczycie, również śliczną Olgę, która brała udział w sesji. Mam dla Was kilka zdjęć, oceńcie sami ;)

Enjoy :)

Zdjęcia: Sara Jaśniewska







































Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, stylizacje super. Wyglądasz mega w porządku w nich! Zakochałam się w butach i płaszczu z pierwszej stylizacji

    Sprawdź nowego posta na naszym blogu http://black-pearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam już 2 lata temu, ale nie potrafię się z nimi rostać :3 Płaszcyk uwielbiam, pusuje praktycznie do wszystkiego ;)

      Usuń
  2. Masz świetny gust :-) i extra blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny gust :-) i extra blog

    OdpowiedzUsuń