piątek, 25 listopada 2016

Jesienna stylizacja szafiarska - konkurs

Witajcie kochane :)

Dziś przygotowałam dla was post dotyczący mojego udziału w konkursie. Zapraszam Was do oddania głosu na mnie i już teraz bardzo wam dziękuję. Konkurs trwa od 21.11.2016, godz. 8.00 do 5.12.2016 godz. 23.59Wystarczy wejsć na stronę http://www.krakowskieszafiarki.pl zalogować się i oddać głos na wybraną stylizację, ja oczywiście zachęcam do oddania głosu na moją :) Tutaj macie bezpośredni link do mojej stylizacji:
http://www.krakowskieszafiarki.pl/wzory-i-kolory-w-odpowiedzi-na-jesienna-chandre/

Głosować można codziennie po upłynięciu 24h, jeśli moja stylizacja jesienna wam się podoba to działajcie i podawajcie dalej :)

Teraz krótko o tym, czemu zdecydowałam się wziać udział? Napisała do mnie jedna z projektantek, która po obejrzeniu mojego bloga stwierdziła, że muszę wziać udział w konkursie organizowanym przez stronę www.krakowskieszafiarki.pl. Bardzo podobały jej się moje stylizacje, co pozytywnie mnie zaskoczyło i zmobilizowało do działania. Cieszę sie, że są ludzie, którzy doceniają moją pracę i wpomogą dobrym słowem. Jednak, żeby wygrać potrzebuję głosów, dlatego zwracam sie do Was, zebyście jeśli macie ochotę pomogli mi i oddali na mnie głos :)


STYLIZACJA
  • Szalik w kratę 
  • Beżowy płaszcz
  • Zgniłozielony golf
  • Koronkowy chocker
  • Wzorzyste szaro czarne spodnie
  • Bordowe botki












Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

17 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie faktur i kolorów :) bardzo podoba mi się Twój szal i płaszcz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny szal www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno elegancki, jak i na sportowo, za to go uwielbiam :)

      Usuń
  4. świetny szalik, mam bardzo podobny

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome photos! Lovely outfit, I love your boots *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :)
    szalik bardzo mi sie podoba
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieco nie mój styl, ale połączenie rzeczywiście ciekawe. Podoba mi się makijaż!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie, a płaszcz i szalik świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalik i kreski <3 super, powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal jest świetny :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń