poniedziałek, 18 maja 2015

Kilka słów o mnie

Siemanko :)

No i mamy poniedziałek i znowu trzeba czekać do weekendu i tak ciągle ;) Dzisiaj zrobiłam sobie wolne, ale jt już muszę wracać do szkoły i zająć się nauką. Jeszcze tylko 39 dni <3 Teraz będzie najciężej, wszystko trzeba zaliczyć przed zakończeniem. Już czasem brakuje motywacji i chęci. Ostatni czas był na prawdę pracowity i dalej tak będzie. Czasem mam po prostu już dosyć. Jednak nie chce się poddawać, trochę ponarzekam bo tak jest najprościej i idę dalej, bo tak trzeba. No, ale nie ma co się użalać, żeby coś osiągnąć trzeba się napracować, nic za darmo nie ma. Zdecydowałam, że pojadę na festiwal dla młodych dziennikarzy w Łodzi, może dzięki temu zdobędę nowe doświadczenie. Nie zamierzam stać w miejscu, chce się realizować. Mam dość nudy, chce znaleźć coś dla siebie. We wrześniu będę musiała podjąć decyzje o tym co zdawać na maturze, a żeby tego dokonać muszę zdecydować kim chciałabym zostać i co studiować. Mam nadzieję, że te wakacje będą dla mnie czasem, w którym odnajdę samą siebie. Znajdę to co na prawdę mnie zainteresuje i pozwoli realizować się  w przyszłości. Teraz muszę skupić się na sobie :)

Wczoraj byłam na Komunii brata, o to jak wyglądałam :)
Miałam na sobie:

  • marynarka blue shadow 150 zł
  • kombinezon cropp 100 zł
  • szpilki deichmann 60 zł


Stylizacja bardzo mi się podoba i czułam się w niej świetnie. Do usłyszenia :*
Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

2 komentarze: