piątek, 8 maja 2015

Najważniejsza jest indywidualność

Witam serdecznie :)

Już maj, za rok o tej porze czeka mnie maturka... Wolę na razie o tym nie myśleć, ale czas mija nieubłaganie i za nim się obejrzę to ja zostanę maturzystką. No, ale skupmy się na tym co tu i teraz. U mnie wszystko w porządku, układa się dobrze. Nie mogę doczekać się końca roku szkolnego, odliczam dni do wakacji. Czekam na gorące promienie słoneczne i żar lejący z nieba. To lubię najbardziej, LATO <3 Wreszcie piątek, niby miałam dłuższą przerwę, długi weekend majowy ale to wciąż za mało. Czasem mam wrażenie, że im więcej czasu wolnego tym bardziej nic mi się nie chce. No, ale trzeba się zmobilizować na te ostatnie tygodnie nauki, żeby jakoś zakończyć ten rok szkolny :) Dzisiaj tradycyjnie już, spotkanie z przyjaciółkami i zakupy. Kupiłam sobie śliczny kombinezon w croppie, idealny na lato. Marynarka, szpilki i gotowa do wyjścia :)

W sezonie wiosna - lato 2015 modne są pastelowe odcienie, ale nie zapominajcie o tym, że najważniejsze jest to jak czujemy się w ubraniach które nosimy i co w ten sposób sobą prezentujemy.
Robi się już ciepło, ale nie zapominajmy że mamy dopiero początek maja, nie dajmy się zwariować, bo łatwo jest się przeziębić. Mnie już niestety dopadł katar i kaszel :/ A teraz kilka stylizacji w moim wykonaniu: 







Mam nadzieję, że post się Wam podobał, do usłyszenia :***



Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz