niedziela, 27 września 2015

Dodatki do pokoju

Witajcie!

Mamy już kalendarzową jesień, chłodniejsze dni a już na pewno wieczory. Okres zachorowań... mnie też dopadło :( Na szczęście to tylko lekkie przeziębienie, ratuje się jak mogę. Nie mogę pozwolić sobie na zaległości w szkole, ten rok będzie ciężki. Trochę mnie to wszystko przytłacza i już przestałam wierzyć w swoje możliwości... Uleciał ze mnie zapał i optymizm, nie wierzyłam w jesienna depresje, ale chyba już mnie powoli dopada. Nie chce narzekać, bo nie mam na to najmniejszej ochoty, chyba muszę się wziąć w garść i przeczekać gorszy czas. Będzie co ma być, mówi się trudno i idzie dalej. Podobno nie jest ważne jest jak upadasz, ale jak wstajesz i podnosisz się po porażce- tego się trzymajmy ;)

"Po prostu przestań czekać, na piątek, na wakacje, na kogoś, kto się w Tobie zakocha, na życie. Szczęście osiągniesz wtedy, kiedy przestaniesz czekać, z zaczniesz korzystać z chwili obecnej."

Dzisiaj już ostatni raz powracam do wakacji <3 Mianowicie zdjęcia dodatków do domu, które przywiozłam z Anglii. Nie jest tego dużo, ale musiał liczyć się z bagażem i z problemami przy odprawie... Mam jeszcze trochę pomysłów co do dodatków i wystroju wnętrza, więc w miarę możliwości będę je kupować ;)
A teraz żegnam się z Wami i biorę się do nauki... :(


Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz