piątek, 4 grudnia 2015

Jesienno-zimowa stylizacja

Witajcie :)


Dzisiaj przygotowałam dla Was jesienno-zimową stylizację, tym razem elegancko. Za nami pierwsze dni grudnia, zbliżamy się małymi kroczkami do świąt <3 No, ale za nim to nastąpi, czas na wpis ;) W roli głównej występuje płaczszyk, który udało mi sie znaleźć zupełnie przypadkiem w Tesco na zakupach. Odrazu wpadł mi w oko i postanowiłam go kupić. Jest on elegancki, ale mi to odpowiada. Choć na co dzień stawiam raczej na wygodę, to na wyjątkowe okazje płaszczyk będzie w sam raz. Oczywiscie kupiłam również kurtkę zimową, z której jestem mega zadowolona. Może następnym razem to ją właśnie zaprezentuje. Do perfekcji wciaż mi wiele brakuje, ale staram się jak mogę. Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają ;) 


























Zdjęcia - Wiktoria Grala
Obróbka - Nikolina Puchyr


Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

1 komentarz: