czwartek, 12 października 2017

Moja droga do sukcesu, czyli jak spełniłam swoje marzenie

Witajcie :)

Już tak długo zabieram sie do wpisu dotyczącego mojej pracy dyplomowej, aż wreszcie sie udało i jestem :)


Moja obrona odbyłam się 23.06.2017r., ale przygotowania trwały już dużo wcześniej. dzisiaj kilka słów o tym, dlaczego stworzyłam taką pracę, jak wiele czasu poswięciłam na  przygotowania, z jakimi problemami musiałam się zmierzyć i wiele, wiele innych. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do lektury :)

Przed przystąpieniem do pracy w szkole otrzymaliśmy temat pracy, mianowicie:


„Przedstaw postać kobiety inspirując się  twórczością światowych kreatorów mody lub artystów malarzy uwzględniając formę, kolor, styl i epokę”. 



Dostaliśmy kilka nazwisk i przyznam się szczerze, że nie znałam praktycznie żadnego z wymienionych, dlatego za nim zdecydowałam się potrzebowałam wielu godzin na analize pracy każdego z mistrzów. Wybór był bardzo trudny, ze względu też na to, że już od dłuższego czasu miałam pewną wizję w głowie i chciałam ją wpasować zarówno w twórczość artysty, jak również we własny gust. Po mozolnych poszukiwaniach w internecie wybór padł na John'a Galiano i jego kolekcję dla domu mody Christian Dior kolekcja z 2010 roku.


Obrazy, którymi inspirowałam się w czasie tworzenia własnej postaci






Od dziecka uwielbiałam bajkowy, mitologiczny i podwodny świat. Stwierdziła, że idealnym zwieńczeniem moich odległych marzeń będzie stworzenie kobiety , która niczym mitologiczna Afrodyta ukazuje się w otoczeniu  fal wodnych. Sukienka w odcieniach lazurowej, przezroczystej wody, falujące falbany imitujące morskie fale i piękna kobieta, która wyłania się z nich. Od razu pojawiła się wizja projektu, który choć tlił się w mojej głowie, nie był taki łatwy w wykonaniu. Lubię wyzwania, dlatego podjęłam i to. 


Wskazane powyżej zdjecia były tylko inspiracją, natomiast moja praca od samego początku miała być czymś moim i zupełnie indywidualnym. Na początku musiałam wybrać modelkę, wybór było oczywisty, została nią moja przyjaciółka Natalia Kozłowska. 


Później szukałam materiału, z którego wykonam suknie i czegoś co podtrzyma całość i fale. Mogłam tworzyć suknie od bazy, którą zostałą stara suknia wieczorowo, to do niej dołączałam materiał i kolejno drut obleczony materiałem, czyli moje właściwe fale. 





Po stworzeniu sukni zabrałam się za zrobienie korony z muszelek, inspiracj czerpałam na https://pl.pinterest.com/ W sumie powstały dwie wersje i ostatecznie druga wygrała :)


Następnie starałam się dobrać odpowiedni makijaż do całości pracy i sczerze mówiąc ostateczną wersję ustaliłam na próbie generalnej juz przed samym dyplomem ;)

W czasie całej pracy konsultowałam się w sparwie każdej wątpliwości z nauczycielami, którzy byli opiekunami naszej pracy dyplomowej.



Zdjęcie zrobione na chwilę przed obroną ;)

Szczerze przyznaję, że lekkie nerwy pojawiły sie dopiero, kiedy stałam przed drzwiami sali, w której zasiadała komisja, a potem już jakoś poszło. Zaczęłam opowiadać wszystko na temat mojej pracy, odpowiedziałam na zadawane pytania, każda z nauczycielek wyraziła swoją opinię i pojechałam wraz z modelka na sesję zdjeciową. Ku mojemu zdziwieniu po powrocie okazało się, że komisja nadal burzliwie debatuje nad moją pracą, trochę sie zdziwiłam, ale w sumie stwierdziałam, że to chyba dobrze, że jest o czym mówić ;)

Gotowa praca dyplomowa

Zdjęcia: MAKE UP STAR
Modelka: Natalia Kozłowska











W czasie pracy napotkałam kilka trudności, ale jednak dzięki wsparciu życzliwych mi osób osiągnęłam zamierzony sukces. Bardzo dziękuję tym, którzy wspierali mnie dobrym słowem w czasie przygotowań, jak również tym którzy mi pomagali. Jesteście nieocenieni <3 Praca dyplomowa podsumowuje moją roczną naukę w szkole MAKE UP STAR Jestem przekonana, że podjęłam dobrą decyzję, która mam nadzieje zaowocuje w przyszłości. Spędziłam świetny czas wśród wspaniałych osób, tak wiele się nauczyłam i dostałam dużo motywacji do działania. Mam nadzieje, że to dopiero początek mojej wielkiej podróży w świecie wizażu :)


Dyplomowana wizażystka :)













Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

11 komentarzy:

  1. Historia, która uczy. Marzenia są po to, aby je spełniać.
    Modelka jak królowa oceanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze powtarzam, że trzeba spełniać marzenia :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Praca dyplomowa czeka mnie w tym roku, mam nadzieję, że wszystkie moje cele zostaną osiągnięte. Ta korona dodaje charakteru dodatkowego sukni :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis , fajnie poczytać jak to wyglądało z Twojego punktu widzenia :)
    Gratuluje , świetna robota !

    OdpowiedzUsuń
  4. titanium screws on a razor - TheTianiumArts
    If you're a titanium drill bit set razor maker, you'll love the quality of snow peak titanium flask the titanium earring posts stainless titanium oxide steel edc titanium blades. They're well made and the material is very flexible.

    OdpowiedzUsuń