piątek, 25 października 2013

Dobry początek

Nadszedł czas, żeby założyć bloga. Cóż... trochę się zeszło za nim udało mi się coś wymyślić. W końcu stwierdziłam, że zrobię bloga o modzie w połączeniu z poradami dotyczącymi urody. Myślę, że z miarą wolnego czasu, którego nie mam w nadmiarze, będę wstawiać wszystko co wyda się interesujące i przyciągnie moją uwagę. Mam nadzieję, że i waszą.
Dzisiaj dzień minął spokojnie, szczerze to czekałam tylko kiedy zadzwoni dzwonek o 14:20 i będę miała wreszcie chwilę dla siebie. Spędziłam czas z moim przyjaciółkami, których bardzo mi brakuje w tygodniu... Teraz rzadko się widujemy, ale zawsze mogę na nie liczyć w każdej sprawie. Cieszę się, że jestem taką szczęściarą <3

Do jt. :)


Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz