poniedziałek, 28 października 2013

Proste i praktyczne :)

Kolejny ciężki dzień w szkole... Czy normalne jest to, żeby z dwóch kartkówek zabrakło i do trójki 0,5 punkta??? Z moim szczęściem tak :(
No, ale nie o tym dziś chciałam wspomnieć. Zaprezentuję Wam proste stylizację, która świetnie nadaję się do założenia do szkoły, czy na randkę :))




Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

2 komentarze:

  1. ostatni zestaw najlepszy :) Podoba mi się też kurta z pierwszego chyba podobną można dostać w firmie 'Gavel' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że ostatni najlepszy :)) A kurtka faktycznie bardzo podobna.

      Usuń