piątek, 31 lipca 2015

Komu w drogę temu czas

Witajcie :)

Dzisiaj zwięźle, szybko i na temat ;) To mój ostatni post w lipcu, ale i ostatni przed wylotem. Jestem już spakowana i gotowa do wyjazdu. Już o 6:00 będę znajdowała się w samolocie do Anglii. Czy się stresuje? Pewnie tak, chociaż jeszcze tego nie czuję. Te wszystkie czułe pożegnania i łzy kolejny raz uświadomiły mi jakimi wspaniałymi ludźmi się otaczam. Jestem wielka szczęściarą, mam najlepszych przyjaciół na świecie a rodzinę równie wspaniałą. Dziękuję za wszystkie słowa i za to, że jesteście ze mną zawsze i potraficie mnie zaskoczyć! Każdy wnosi do mojego życia coś innego, bardzo będę tęsknić :'( Nie wyjeżdżam na szczęście na koniec świata, więc będziemy mam nadzieje w stałym kontakcie. Nie wiem czy będę miała jak tworzyć posty, ale na pewno wszystko streszczę po powrocie. Mam nadzieję, że wrócę bogatsza w doświadczenie. Widzimy się pod koniec sierpnia. Uciekam spać, bo mam przed sobą jakieś trzy godz, snu. See you :**


Mega niespodzianka! Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie wstawić, są śliczne. Szkoda, że nie mogę ich zabrać ze sobą. Dziękuję mocno :**


Buziaczki, będę bardzo tęsknić!!! <3 Nie wymieniłam Was wszystkich z imienia i nazwiska, ale myślę że zainteresowani wiedzą o kim mowa. Do zobaczenia :***
Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz