czwartek, 7 listopada 2013

Najlepsza maseczka na zniszczone włosy

Już jest czwartek :) Byle wytrwać jutrzejszy dzień... No, ale nie o tym chciałam napisać. Wcześniej dodawałam już post na temat zniszczonych końcówek, ale teraz znalazłam równie dobry sposób i postanowiłam się z nim podzielić :)) 
Po niej włosy są jedwabiście miękkie , lśnią i są bardzo odżywione. 

Maseczka składa się z:
- dwóch łyżek jogurtu naturalnego
- łyżki miodu 
- jednego żółtka

Składniki należy wymieszać i nałożyć na umyte, wilgotne włosy. Następnie owinąć głowę czepkiem i ręcznikiem (ciepło aktywuje wnikanie składników odżywczych do wnętrza włosa). Po upływie 15 minut zmyć ciepłą wodą.

 

 

Karolina S
Karolina S

Intresuje się modą i wizażem. Lubię również przeczytać dobrą książkę czy spotkać się ze znajomymi. Jestem otwarta, kontaktowa i empatyczna. Moje życie może jest zwykłe, ale jest moje i za to je kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz